torsdag 16. juni 2011

MAT

synes eg må skrive litt om mat til hunder.
Dette er noe eg har slitt litt med på Skarp. Han har til tider blitt veldig matlei noe som er frustrerende når en skal ha en jakt hund som skal holde over tid.
Har nå startet med Vom og hundemat som Geir Arne Johansen selger på Jobb og Fritid i Tromsø.
Dette må eg si er noe som fungerer for Skarp. Han har nå gått på dette siden April og er fortsatt helt vill etter denne maten. det eg bruker nå er da hundemat med laks, men har også prøvd litt med Storfe også, kommer nok til å fortsette med dette.
Patron går nå på en blanding mellom Troll sitt valpefor og Vom og hundemat  sitt valpefor.
Ser allerede her at det er nok Vom som er det han liker best. Er litt vanskelig å beregne hvor mye han skal ha, men dette er vel noe jeg lærer meg.

Gutta er dypt nedi matfatet
Går litt sakte med han minste
Hjemme går det også an å spise. kan til tider se ut til at Patron tipper oppi matskåla. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar