torsdag 22. september 2011

Jakt start 2011

Da har endelig jakta starta.
De første 2 dagen prøvde eg meg på jakt på setermoen område der eg ikkje fant så mye ryper så eg fløtte meg som planlagt ut til Ringvassøya for å treffe Geir Arne og gjengen der ute.
Fikk noen fine dager der med Skarp og Patron.
Fikk felt fuggel for begge to.
Skarp fryktet eg skulle gå stort å bli borte men en klapp på skuldra av Geir Arne som sa eg bare måtte senke skuldrene litt å la gutten gå. Det fungerte fint, men eg måtte løse han ut i et par stander når eg ikke fant han og da var han ikke langt i fra oss.
Ellers fikk Patron goså hilst litt på rypa og han fant fort ut at rype i lufta og PANG betyr at rypa er klar for å bli hentet (dog ikke altid til far).  Har litt å jobbe med innkallinga og sitten på Patron også.

Camp
Frokost før vi starter opp
viktig med en god frokost 
Lunch pause i camp før neste øka 
Hvor skal han Far nå?
Lurte litt på hva som skjer nå
Hm han rare er nå her enda
Stig skal sørover for å jakte i Trysil
Der kommer Geir Arne tilbake
Går unna i Svingene 



Patron har tatt plassen til han far
Geir Arne slapper av med kaffe ++ etter jakt dagen


1 kommentar:

  1. Steike fine bilder Ove. Her går det veldig bra med dressuren på Patron.. begynner å nå gjennom nå!

    SvarSlett