lørdag 7. mai 2011

Påske 2011

En litt forsinket påske oppdatering fra Nord-Norge.
Hadde 14 dager påske ferie, men såg ikke noen grunn for å fly til Sør-Norge siden snøen ikke var der.
Så da ble vi igjen i nord for å slappe av med noen topp turer på Senja og i Tromsø + eg fikk testa Vann kiting på senja.
Ivrig Pilker og en glad Skarp som bringer fiske lykke

Ikke alle kan få stor fisk

Legg til bildetekst

glad brett kjører

Hvem kunne tro eg kunne finne slik strand på Senja (Bøvær)

Selv om gubben var litt rusten på vanne så klarte eg nå å stå litt

Helt til bølga tok meg.

Etter noen dårlig forsøk kom eg nå opp men vinden var pålands og litt svak
Klarte ikke å krysse utover så de ble bare noen runder før jeg måtte kaste inn håndkle.
Og den nye Tørrdrakta hadde fylt seg med vann. (dette ble fikset med ei lita bot så nå er eg klar til ny tur) 

Gutta på tur ned fra klatre tur

Senja Lodge

Urørt snø

Nydelig tur ned 



Min siste dag på Senja ble Roald besteget

Buren skulle bestiges i Tromsø

Kjæmpe vær på tur opp

Happy

Litt kalde men klare får tur ned

Ser jo bra ut her

Det viste seg å bli en dritt tur ned med dårlig snø som bremsa hele turen måtte lete etter skygge
plasser for å få litt fart.

1 kommentar:

  1. Flotte bilder fra noe som ser ut som en utmerket påske

    SvarSlett