tirsdag 17. mai 2011

Sovende Soldat 14.05.2011l

AU AU AU hadde lovet Karo at vi skulle gå på topptur i dag. Dette ble en av de tyngste turene mine i år med hodeverk (sikker på eg drakk nok dagen før). Men opp skulle vi selv om eg et par ganger vurderte å legge meg ned på en barflekk til jentene kom ned igjen. Været var med oss hele dagen så eg kunne godt bare ligge her å sole meg. Men grunnet at eg i 2007 gikk på denne toppen og hadde lovet meg selv å gå den en gang til for å ta bilder fra den fantastiske utsikten som er der oppe, så fullførte eg.
Når vi da skulle kjøre ned ble vi enige om at jentene skulle kjøre i gryta og gutta skulle dra ned kammen på høgre side. Her løste vi ut et lite skred som en mann ble med ned til bunnen av gryta. Alt gikk bra selv om han måtte ta resten av turen med ei ski på sekken.
FØR
ETTER




Flott trugeføre i dag 
Jentene snart oppe.
Karoline i varden
Glad for å kommet opp nå ja.
Lang tur ned i dag med ei ski på sekken.
Endelig nede
Da er det på tide å for oss andre også å feste skia på sekken
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar